Cvičení Na Trampolínách

Trampolína je bomba pro lidské zdraví a navíc se na ní užije hodně legrace. Vyhledávají ji děti i dospělí a nikomu není proti srsti vylézt nahoru a oddávat se pohybům nahoru a zase dolů. Je to jednoduché, stačí udržet rovnováhu a pak vyrovnávat polohy pomocí nohou, rukou a zádových a břišních svalů.

Skoky ve vzpřímeném stoji se vám krev rozproudí a navodíte si neobyčejně skvělou pozitivní náladu. Jako bonus získáte posílení imunity, cirkulace zad, rukou, pánve, kosterního svalstva, hýždí a břicha.

Než začnete cvičit, zahřejte svaly a po skončení nevynechejte několikaminutové zklidnění. Trampolínu mohou zkusit i obézní lidé. Tento zábvný sport provozujte pouze v neklouzavé obuvi. I na ponožky zapomeňte.

Trampolínu nemusíte v současné době hledat jak jehlu v kupce sena, nebo po ní vyhlásit přinejmenším pátrání na území vašeho města. Jde o snadno dostupný produkt a dokonce za přijatelné ceny. Stačí jen najít místo, kde se vám bude příjemně skákat a nikdo vám nebude bránit si dosytosti užívat příjemné zábavy.